Понеділок, 22 квітня 2019p.
МОРЕ ГРОШЕЙ UA
Loading...
Оксфорд Медікал проктолог

Відома журналістка обурена, що її іменем підписали статтю у чернівецькій газеті, яку вона не писала

Ольга Кашпор Ольга Кашпор

Кореспондент ТСН Ольга Кашпор заявила, що не є автором замовних статей, пов'язаних з висвітленням діяльності першого віце-прем'єра Сергія Арбузова, які вийшли у «Новій Тернопільській газеті», чернівецькій газеті «Буковина» та виданні «Черкаський край».

Про це вона повідомила через прес-службу «1+1», передає Телекритика.

- З'ясувалося, що я у відпустці часу не гаяла, а підпрацьовувала одразу в чотирьох регіональних виданнях! Гастролювала у Черкасах, Чернівцях, Рівному і Тернополі. Поява цих матеріалів за моїм підписом шкодить моїй діловій репутації, адже я ніколи не створювала статей подібного характеру, - пояснює кореспондентка.  

Редактори газет, у яких вийшли статті, протитровані Ольгою Кашпор, повідомили, що журналісти з такими іменами у них в редакціях не працюють, а матеріали вони отримали вже готовими через рекламний відділ і розмістили їх на правах реклами.   

Керівник ТСН Сергій Попов вважає цю ситуацію неприпустимою і такою, що може призвести до втрати довіри до журналіста.

17 липня у «Новій Тернопільській газеті», чернівецькій газеті «Буковина» та виданні «Черкаський край» вийшла стаття з назвою «Кіпр не захистить від податків» та підзаголовком «Верховна Рада підтримала ініціативу Сергія Арбузова, яка посилить контроль над великим бізнесом». Усі три тексти підписані Ольгою Кашпор.

Оцінити матеріал:
(2 голосів)


...

Коментарі

Додати коментар

Забороняється розміщення коментарів, що містять: відверте рекламування, зокрема рекламування інших вебресурсів. Грубі, нецензурні вирази й образи в будь-якій формі. Безглузду інформацію, що не має сенсу (флуд). Такі коментарі видаляються без попередження.

Захисний код
Оновити

Загрузка...
Загрузка...
Альфа-Банк UA CPL

Нові блоги

Реєстрація

*
*
*
*
*

* Поле обов'язково для заповнення