Середа, 20 червня 2018p.
МОРЕ ГРОШЕЙ UA
Оксфорд Медікал проктолог

Вчений з Чернівців отримав нагороди Міжнародного оптичного товариства.

Про це повідомляє Буковинська правда bukpravda.cv.ua з посиланням на прес-службу Чернівецької обласної ради.

Заслужений діяч науки і техніки України, доктор фізико-математичних наук, завідувач кафедри кореляційної оптики Олег Ангельський нагороджений іменними сертифікатами Міжнародного товариства з оптики і фотоніки (SPIE).

Зазначається, що за підсумками 2017 рокувсесвітньо відомий вчений Олег Ангельський нагороджений іменними сертифікатами Міжнародного товариства з оптики і фотоніки (SPIE) за кращі рецензії наукових статей двох найавторитетніших галузевих журналів - Optical Engineering та Journal of Biomedical Optics.

Олег Ангельський - український інженер-оптик. Народився 5 травня 1957 року в Селятині Путильського району Чернівецької області.

Доктор фізико-математичних наук (1991). Професор (1991). Академік АН ВШ України. Заслужений діяч науки і техніки України. Перший українець, що був нагороджений премією імені Галілео Галілея